Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
[問題] 找尋夢時代遺失的相機
Aug 18th 2013, 22:40, by cyndi10145

作者cyndi10145 (jefftsui)

看板Kaohsiung

標題[問題] 找尋夢時代遺失的相機

時間Sun Aug 18 22:40:22 2013

今天我跟我哥哥去夢時代逛街 逛完要去85大樓時 坐捷運到三多商圈站時 發現相機不見了 我記得我最後一次拍照是在夢時代摩天輪的樓層拍照 之後就沒拍照了 後來就在9F 8F 7F閒晃 逛到7F時 去大創隔壁的販賣日本商品的店家 逛累了 就坐在大創外面的沙發上休息 不知道是否有遺留在沙發上 希望有找到的高雄人 請與我聯絡 謝謝 相機有裝套子 是藍色的 套子裡面有電池 我的手機:0921168428 徐先生 -------------(以下請勿刪除)----------------------- 不管你要問什麼,都別忘了附上『高雄點』 (我是高雄人和我曾住在高雄不能當高雄點喔) 高雄點辦法請見置底公告說明 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.251.108.129

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkxdxbhfatzm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()