Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
老公保險改妻名 梁詠琪感動尖叫
Oct 9th 2013, 09:43

【李彥初/綜合報導】梁詠琪(GiGi)接受香港電視節目《最佳女主角》專訪,侃侃而談婚前婚後的感情世界。GiGi和舊愛鄭伊健分手後,就和洋男特別有緣,她曾戀上前法籍男友Sly,分手後GiGi就遇到生命中最重要男人──西班牙籍老公Sergio,兩人前年在西班牙閃電結婚。

GiGi還分享一個秘密,她說:「我和Sergio結婚後,繼續留在西班牙,有一天他帶我去銀行,但沒說要做什麼,接著我看他和另外一個人用西班牙文在處理文件,不久Sergio就走過來跟我說:『我的人壽保險寫上妳的名字』,跟著我就.........因為我沒有任何心理準備,我不停地感動尖叫,因為我們才剛完婚兩三天,他就將所有保險受益人改寫我名字,我覺得已經得到人生最重要的時刻,其他的我覺得都已經不重要了。」
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團https://www.facebook.com/AppleEnews

梁詠琪接受香港電視專訪。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkxdxbhfatzm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()