Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Retargeting on Facebook?

Get more sales and conversions with Facebook retargeting. Try it free for 14 days. Set up takes just minutes!
From our sponsors
我很不滿交通大隊的判斷!
Sep 24th 2013, 05:34

小弟有問題想問各位!
我在8月5號汐止區東勢街、芳園街口 車禍
前方有一台汽車要又轉但沒有打方向燈,當時我以為他要轉進去 結果他煞死 我時速40載人就這樣撞上對方的汽車。
但初判表竟然說我未保持車距!
對方卻都沒錯@@
我非常氣 如果是妳 妳不會生氣嗎?
交通警察 判斷也太誇張!

這樣騎摩拖車不就很雖小?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkxdxbhfatzm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()