Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
買到壞手機怎麼辦?
Sep 23rd 2013, 14:49

我男友三個月前向朋友購買一隻S2PLUS 1萬1 買來的第一兩天就會自己從新開機後來我男朋友拿去看一看 後來就比較少了 上個月他整個從開機平率變多最後不能開 我們送修三星的店面 他說送回總公司 繳了300塊送檢費 10天後我們去拿 他說面板受潮不保固要換要6000 我們就說不要了 之後我們找賣我們手機那個朋友 他在網路上也有在販賣此類的A貨 但我們跟他拿的是正版的 他問了他的老闆 收了我們五百五說用到好 修不好就還我們五百五 結果說 換面板要一萬塊 然後 因為當初沒有開立發票 後來說開發票幫我們送原廠 說是7天內 結果 他說我們送過聯強 不可以用那個七天保固 之後還說 我們手機是泡過水 說我們 我連摔都沒摔過哪還有泡水 之後 那賣的朋友是一個女生 就跟我男友說 會部會你女友泡水隱瞞你 我男友就說 算了 當作被騙 因為 買來就故障只是我們沒有第一時間反應 所以她那樣說 我男友一定站我這邊 因為我們買來就這樣 我又沒說謊 他賣的手機有問題 還賴我說是我用的 隱瞞我男友 然後我們就這樣損失1萬多.... 我有點不甘心= = 有甚麼辦法可以解決? 看可不可以賠償我們還是幫我們修~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkxdxbhfatzm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()