Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
CloudMailin

Incoming Email for your web app. Get started in minutes and scale effortlessly when you need it.
From our sponsors
[問題] 下睫毛不會暈染到眼瞼的睫毛膏?
Aug 22nd 2013, 22:33, by miruki29

作者miruki29 (May)

看板MakeUp

標題[問題] 下睫毛不會暈染到眼瞼的睫毛膏?

時間Thu Aug 22 22:33:38 2013

如題,目前用的是mj超激長魔法睫毛膏-瞬翹進化版 我本身的是偏乾膚質,基本上不太需要補妝 上眼皮也不太會出油 沒上飾底直接上lunasol也可以一整天不動如山 上睫毛也沒有暈染的問題 但是我的下睫毛不知道是因為常流淚的關係 每到下午必暈染(我沒畫下眼影的習慣) 掉削就算了,它還會在我的下眼瞼暈開,導致下午看起來氣色超差orz 目前的解決方法是消極的不刷下睫毛 但是還是有畫比較好看啊!! 這隻真的很好用,睫毛刷起來根根分明又長又不結塊 刷頭也好用刷下睫毛也超好上手(我用大刷頭刷下睫毛根本悲劇) 實在很希望能繼續用下去啊!! 我想若有畫下眼影對於暈染的情況會改善嗎?還是會糊在一起哈哈 另外請問上睫毛雨衣會有好很多嗎? 還是就是沒救了換一隻吧XD 順便問一下推薦的睫毛雨衣~ 講到雨衣,大創的眉毛雨衣雖然 好用,但卻會讓我大爆荳orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.44.81.12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kgkxdxbhfatzm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()